Більшість людей, які хочуть почати свій бізнес в інтернет торгівлі стикаються з одними і тими самими проблемами, які переважно відбирають у них багато часу, грошей та зусиль. до цих проблем належать:
Недбале обслуговування клієнтів: Якщо ви коли-небуть щось купували в Інтернеті, то
помітили, що небагато магазинів дбають про обслуговування клієнтів.
Пам’ятайте, що невдоволений клієнт не повернеться і не порекомендує вас своїм
друзям. Важливо добре обслуговувати кожного клієнта, навіть якщо це «складний»
покупець.
Незручність користування сайтом Переконайтеся, що відвідувач вашої сторінки легко знайде
той товар чи інформацію, які його цікавлять. Дуже важливо, щоб клієнтові не доводилось перегортати весь архів, аби
знайти ваші найкращі пропозиції. Все має бути зручно і просто.
Страшнуватий дизайн сайту: Перш за все потенційний покупець оцінить дизайн
вашого сайту. Тут потрібно пам’ятати про всі елементи дизайну та навігації
веб-сторінки: структуру, презентацію продукту, його характеристики,
підтвердження про безпеку ресурсу. Шансу вдруге справити перше враження на
клієнта не буде, так що максимально використайте першу
можливість.
Відсутність бізнес плану: Слід подумати про успішну стратегію,
котра дозволить залучити у ваш бізнес більше грошей. Чому б не розмістити банери
вашого сайту на профільних майданчиках чи платити за кількість переглядів
сторінки? Існує мільйон сайтів, тож є мільйон ваших потенційних
клієнтів.
Проблеми з оформленням замовлення: Є декілька дуже поширених причин, через які
покупці, розпочавши оформлення замовлення, лишають ваш сайт і переходять на
сторінку конкурента. Слід пам’ятати про тих людей, які насторожено ставляться до
пропозиції вказати номер кредитної картки, номер рахунку, фізичну
адресу. Ще одна категорія
покупців буде мучити вас десятками запитань, вагатися у виборі – будьте готові до цього, тому подбайте про те, щоб люди, які працюють з клієнтами були достатньо терпеливими.
Довготривала доставка: Щоб
утримати коло своїх клієнтів, потрібно подбати про чіткі строки доставки
замовлень. Потрібно обирати надійних
перевізників, навіть якщо менше заробите. Добра репутація – запорука вашого
постійного прибутку.
Слабка безпека сайту: Подбайте про безпеку вашого ресурсу настільки,
наскільки це можливо. Ніхто не скасовував саботування конкурентами чи
злочинцями, наслідком якого може стати викриття секретної інформації про
ваших покупців.
Не всі товари успішно продаються через інтернет: Не всі товари однаково продаються в онлайні. Адже
у ціну обслуговування входить вартість перевезення великогабаритних речей. Занадто велика вартість транспортування – і
товар стає нерентабельним. Багато покупців бажають приміряти одяг, перш
ніж розрахуватися за нього, що також неможливо в умовах
інтернет-замовлень. Тому спершу вивчіть ринок і специфіку свого
продукту.
Відсутність спеціалізації: Не кожен бізнес переростає у масштаби amazon'у.
Не варто відразу гнатися за великим асортиментом. Слід зосередитись на певному
вузькому профілі, а потім, створивши собі ім'я, розширювати
справу.
Готовність до швидкого успіху: За короткий час ваш бізнес може стати дуже
успішним. Численні клієнти збільшать трафік, а чи будете ви готові до цього? І
до величезного обсягу замовлень? Подумайте заздалегідь, як і де ви шукатимете
додатковий персонал у разі потреби.
|