Mercedes-Benz розробив "прозорий автомобіль", що використовує F-CELL технологію, яка полягає в тому, що автомобіль працює на водневому двигуні і практично не виробляє вихлопних газів. Невидимим його зробили, щоб проілюструвати слоган про те, що даний автомобіль "невидимий для навколишнього середовища". Щоб отримати ефект "невидимки", розробники з боку водія обліпили автомобіль світлодіодами, зробивши з нього LED-дисплей. Людина, яка дивиться на машину, бачить крізь кузов і салон завдякитому, що дзеркальна камера, встановлена з протилежного боку, знімає все, що потрапляє в ширококутний об'єктив, і в реальному часі, передає зображення на екран. Якість картинки поки що не ідеальна, але бажаний ефект "невидимості", задуманий розробниками, присутній. Mercedes випустила рекламний ролик свого авто, в якому основна увага приділяється тому, що "невидимі" машини майже не шкідливі для навколишнього середовища.
|