Вівторок, 23.04.2024, 21:46

«  Липень 2011  »
18192021222324
Яка у вас швидкість інету?

Ваш IP: 3.149.251.155

Головна » 2011 » Липень » 17 » Вчені знайшли на метеориті позаземне життя
Вчені знайшли на метеориті позаземне життя

Вчені з Національного агентства з аеронавтики і космічних досліджень (NASA) опублікували результати дослідження, яке свідчить про існування позаземних форм життя.

Дослідник Річард Гувер, досліджуючи зріз одного з типів метеоритів (так званих вуглистих хондритів), виявив складні мікроскопічні структури, які за формою і розміром відповідають ціанобактеріям (мікробам, здатних до фотосинтезу). Крім цього, в метеоритах було виявлено велику кількість води і деяких органічних речовин.

"На підставі цього відкриття можна зробити висновок, що життя є усюди і що перші організми могли прилетіти на нашу планету з космосу", - вважає науковець.

Річард Гувер працював з так званими вуглецевими хондритам типу CI1 - дуже рідкісним різновидом каменів. З близько 35 тисяч знайдених на Землі метеоритів до цієї групи відносяться тільки дев'ять.

Зокрема, він вивчав зразки двох метеоритів - Ivuna і Orgueil. Перший з них впав в Танзанії в 1938 році і важив трохи більше 700 грамів, а другий - у Франції в 1864 році, його маса - 14 кілограмів.

На знімках зрізів метеорита Ivuna вчений побачив ниткоподібні структури, які, на його думку, нагадують бактерії Titanospirillum velox. Він також заявив, що знайшов структури, схожі на бактерії Spirulina subtilissima і Spirulina laxissima та низку інших. Подібне фахівець також виявив у взірцях, взятих з іншого метеорита.

Робота вченого опублікована в журналі Journal of Cosmology. І хоча в замітці, яка супроводжувала статтю, Хувера було названо шановним фахівцем у сфері астробіології, журнал запропонував більш ніж п'яти тисячам колег автора прокоментувати його спірну роботу.

Категорія: Космос | Переглядів: 1572 | Додав: petro | Теги: NASA, позаземне життя, астероїд, інопланетяни, Земля | Рейтинг: 0.0/0